یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور روسیه نخستین فرد روسی دارنده آیفون 4 شد که این دستگاه را پیش از آغاز فروش آن در آمریکا، شخصا از دست استیو جابز، مدیر اجرایی اپل دریافت کرد

دیمیتری مدودف، پیش از رفتن به واشنگتن گردشی از منطقه سیلیکون ولی در کالیفرنیا داشت که در آنجا به بازدید از توییتر، سیسکو و تسهیلات آمریکایی موتور جست‌وجوی روسی یاندکس پرداخت اما بارزترین بخش این بازدید، گردش در مقر مرکزی اپل بود.

استیو جابز که با لباس سیاه یقه‌گرد معروف خود در انتظار مدودف بود، راهنمایی وی را برعهده گرفت و مدلی از آیفون جدید را به رییس جمهور این کشور تقدیم کرد. فروش این مدل آیفون در آمریکا آغاز شده اما تا پیش از ماه سپتامبر در روسیه عرضه نمی‌شود.

اما رییس جمهور روسیه ممکن است نتواند این هدیه را برای خود نگهدارد. مقامات دولتی در این کشور تنها هدیه‌هایی را می‌پذیرند و می‌توانند نگه دارند که کمتر از سه هزار روبل قیمت داشته باشند، در حالی که پیش سفارش آیفون 4 در فروشگاه‌های آنلاین روسیه از 85 تا 95 هزار روبل قیمت دارد. قیمت این گوشی در آمریکا تا 600 دلار برای مدل بالای آن است.

مدودف که یک آیفون مدل قدیمی دارد، در دیدار با جابز از آیفون جدید برای انجام مکالمه ویدیویی با مشاور اقتصادی خود که در گردش از سیلیکون ولی وی را همراهی می‌کرد، استفاده کرد.

www.itna.ir

کد خبر 110461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز